Narzędziem, które ostatnimi laty jest bezkonkurencyjne, jeśli mowa o budowaniu relacji i sprzedaży w social mediach, jest zdecydowanie Instagram. Każdy, kto ma swój własny biznes wie, że powinien tam być, ale mało kto rzeczywiście zdaje sobie sprawę, jak skutecznie działać na Instagramie.
Wydawałoby się, że już wszystko zostało powiedziane, bo szkoleń dotyczących tego narzędzia jest naprawdę sporo na rynku. Niestety, znaczna większość to wiedza nieaktualna i oparta na mitach.
A więc… co nowego można powiedzieć o Instagramie?
Zdecydowanie wiele! Przez półtora roku zbudowałam tam społeczność ponad 12 tysięcy osób, które nie tylko są ciekawe treści, które publikuję, ale również ufają mi, sprawdzają moje polecenia i kupują moje produkty.
Instagram to genialne narzędzie marketingowe, jeśli wiesz, jaki jest cel Twoich działań i jak możesz go uzyskać. I właśnie tego chcę Cię nauczyć!
Podczas tego szkolenia dowiesz się…
- jak przygotować konto, aby potencjalny obserwator wiedział, czego może się po Tobie spodziewać,
- jakie są cele działania na Instagramie oraz jak realnie wyznaczyć własne cele, aby je faktycznie zrealizować,
- jak stworzyć strategię komunikacji oraz content plan na Instagramie,
- jak angażować swoich obserwatorów, aby chętnie udzielali się pod treściami, które publikujesz,
- jak sprawić, aby profil był atrakcyjny dla potencjalnego obserwatora i by zechciał on zostać u Ciebie na dłużej,
- jak tworzyć skuteczny content,
- jaki jest potencjał sprzedażowy Instagrama i jak maksymalnie go wykorzystać.
Kupując szkolenie otrzymujesz:
- 4-godzinne szkolenie grupowe na platformie Zoom,
- dostęp do nagrania wideo szkolenia (przez 2 tygodnie),
- dostęp do prezentacji,
- materiały dodatkowe,
- sesję Q&A,
- certyfikat imienny,
- nieograniczony czasowo dostęp do specjalnej grupy na Facebooku dla uczestników szkolenia.
Cena: 159 zł z VAT
299 zł z VAT
