Czytaj artykuł ->

Kampania sprzedażowa mojego e-booka. Case study
Zrobiłam to! Spełniłam moje marzenie. Napisałam, złożyłam, wydałam, sprzedałam. Mój pierwszy e-book poszedł w świat. A co lepsze – wszystko zrobiłam zupełnie sama, opierając się jedynie na własnych...
Zasady dobrego posta na Instagramie
Jeśli jesteś na Instagramie już jakiś czas i masz za sobą kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt postów, to być może udało Ci się zauważyć pewną rzecz. Jedne posty „chwytają”, są lubiane i chętnie...
Czy warto ustawiać reklamy za pomocą przycisku „promuj post’’?
Działasz na Facebook’u lub Instagram’ie już od jakiegoś czasu. Jesteś konsekwentny i zaangażowany, ale Twoja społeczność nie rośnie i masz wrażenie, że mało kto widzi Twoje posty. Znajoma...
Jak efektywnie budować sieć kontaktów na LinkedIn
LinkedIn to międzynarodowy portal społecznościowy, który został założony, by ułatwiać użytkownikom nawiązywanie kontaktów zawodowo-biznesowych. Jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się...
Jak pisać teksty reklamowe?
Reklamy, reklamy, wszędzie reklamy. Wiele osób narzeka na tę wciąż rozwijającą się formę promocji, ale tylko na narzekaniu mogą skończyć, bo reklamę można znaleźć już nawet tam, gdzie wcześniej...
10 ukrytych funkcji Instagrama
Instagram, ach ten Instagram! Dla większości zwykły portal, gdzie można wrzuć fotkę z wakacji, pochwalić się nowym autem czy zaręczynami z ukochanym. I na tym koniec. Osoby z takim podejściem do...
Które social media wybrać do promowania swojej marki?
90% ankietowanych konsumentów przyznało, że korzysta z social mediów do kontaktu z firmami, po których produkty lub usługi sięgają – tak wynika z badania Digital 2019 Poland. Co to oznacza? Na...
Jak pisać teksty, które sprzedają?
Zadzwonił do mnie ostatnio jeden klient: ‘’Niech Pani napisze mi teksty na stronę www. Byle co, bo ludzie i tak tego nie czytają. Tylko niech Pani da te całe słowa kluczowe’’.  Moje serduszko...
Dlaczego brak rozumienia klientów zabija Twój biznes szybciej niż koronawirus
Jeśli chcesz przetrwać w czasie koronawirusa, musisz znać potrzeby swoich klientów i wiedzieć, co mówić, by z Tobą zostali. A jeśli powiem Ci, że epidemia i wszechobecny kryzys nie stoi na...