fbpx

Pamiętam, jaką frustrację czułam, gdy rozpoczynałam pracę jako social media manager. Chciałam rozwijać się, wiedzieć więcej, pracować skuteczniej! Szukałam wiedzy w przeróżnych źródłach, analizowałam, zestawiałam ze sobą sprzeczne informacje i testowałam, co w praktyce sprawdza się lepiej.

Zajęło mi to mnóstwo czasu. Dlatego chcę, żebyś Ty nie musiał/a tego robić od 0. Chcę zaoszczędzić Twój czas, a uwierz mi, jest on na wagę złota.

Wszystko to, czego potrzebowałam i wciąż potrzebuję w pracy social media managera, połączyłam w jeden, intensywny program mentoringowy. I tak powstała…

Akademia Social Media Managera!

Dlaczego warto wziąć udział w Akademii? 

  1. Zyskasz czas, który możesz przeznaczyć na swój dalszy rozwój, bo dostajesz gotowy materiał i sprawdzone informacje, które wykorzystasz od razu po zakończeniu programu.
  2. Zrozumiesz, jak działać w social mediach, aby przełożyło się to na realne wyniki.
  3. Nauczysz się obsługiwać swoich klientów na najwyższym poziomie. 
  4. Będziesz tworzyć skuteczne strategie social media, które NAPRAWDĘ zrealizujesz.
  5. Podczas programu zyskasz wszystkie niezbędne narzędzia i umiejętności do bycia skutecznym social media managerem.
  6. Podczas Akademii odpowiem na każde Twoje pytanie i rozwieję wszystkie wątpliwości. Jeśli coś okaże się dla Ciebie niejasne, to poświęcę Ci tyle czasu, ile będzie potrzeba, by omówić problem!
  7. Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę i umiejętności.

Dla kogo jest ten program?

  • Dla freelancerów chcących poszerzyć swoje umiejętności
  • Dla osób, które wiążą swoją przyszłość z pracą jako zawodowi social media managerowie
  • Dla początkujących social media managerów, którzy potrzebują usystematyzowania swojej wiedzy
  • Dla osób, które chcą nauczyć się efektywnej obsługi własnych social mediów

Jak wygląda Akademia?

Akademia Social Media Managera odbywa się online, przy pomocy platformy Zoom. Szkolenia odbywają się raz w tygodniu przez 9 tygodni. Każde szkolenie trwa minimum 2-3 godziny. To intensywny program, który wymaga Twojego czasu i zaangażowania. Wszystkie informacje dotyczące spotkań znajdziesz na specjalnej grupie na Facebooku, do której dostęp dostaniesz przed programem. Po programie otrzymasz certyfikat potwierdzający uczestnictwo w programie! 

Szkolenia prowadzone są zgodnie z zakresem tematycznym przypisanym do danego terminu. Podczas każdego szkolenia możesz zadawać pytania oraz prosić o wyjaśnienie tego, co jest dla Ciebie niejasne. Zależy mi na tym, abyś wyszła/ wyszedł w 100% usatysfakcjonowana/y – podczas Akademii pracujemy intensywnie, a ja jestem do Twojej dyspozycji!

Program szkolenia

Wstęp do mediów społecznościowych – 22.09

Czego potrzebujesz jako skuteczny social media manager
Zadania social media managera
Aktualne dane dotyczące mediów społecznościowych
Omówienie algorytmów najpopularniejszych platform
Zrozumieć stronę biznesową mediów społecznościowych
Funkcje mediów społecznościowych
Jakie kanały społecznościowe wybrać
Jak poznawać odbiorców – swoich i swoich klientów
Złe praktyki w mediach społecznościowych


Content – 29.09

Content marketing w mediach społecznościowych
Trendy w content marketingu
Jaki jest wartościowy content
Jak wzbudzać zainteresowanie contentem
Czego unikać w działaniach contentowych
Typy contentu, które warto znać
Gdzie dystrybuować content
Recykling contentu
Research contentu, skąd brać pomysły na treści
Angażujące formaty w mediach społecznościowych
Pomysły na angażujące posty i stories
Komunikacja w komentarzach
Konstrukcja dobrego posta
Jak ludzie czytają w sieci

 

Strategia social media – 06.10 

Marka osobista vs. marka firmy
Czym jest strategia i dlaczego działania bez niej są bez sensu
Brief
Strategia
Analiza konkurencji
Etapy tworzenia strategii SM
Grupa docelowa i persona
Cele w SM
Analiza efektywności
Jak pracować z harmonogramem publikacji postów

 

Strategia i sprzedaż – 13.10

Drabina produktów i usług
Działania sprzedażowe w SM
Komunikacja B2B i B2C
Sprzedaż ciągła vs. okienka sprzedażowej
Sprzedaż produktów vs. sprzedaż usług
Social selling
Działania contentowe w trakcie kampanii sprzedażowej
Lejek sprzedażowy
Jak przeprowadzić audyt profilu
Grupy na FB
Wydarzenia
Moderacja

 

Zajęcia praktyczne – 20.10

Tworzymy wspólnie strategię social media i planujemy działania dla wymyślonej marki

 

Reklamy na Facebooku i Instagramie – 27.10

Jak założyć i korzystać z Business Managera?
Jak założyć konto reklamowe?
Omówienie celów reklamowych, budżetów, ustawień na koncie reklamowym
Kreacja reklamowa
Analiza
Szkolenie bonusowe

Kryzysy w mediach społecznościowych – 03.11

 

Obsługa klienta – 10.11 

 

Mindset w pracy – 17.11


Audyty działań kursantów – 24.11

 

+ narzędzia, ćwiczenia, checklisty i bonusy podczas każdego spotkania!

Po Akademii wyjdziesz z głową pełną pomysłów na efektywne działanie w social mediach, a strategia czy reklamy nie będą Ci dłużej straszne! Każde szkolenie jest nagrywane i udostępniane uczestnikom. 

Sprawdź, co o tym szkoleniu mówią moi kursanci:

Kupując Akademię Social Media Managera otrzymujesz:

  • 10 spotkań grupowych online (z czego 3 ze specjalistami zewnętrznymi), każde po ok. 2-3h (platforma Zoom),
  • dostęp do nagrań wideo szkolenia (przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia),
  • dostęp do prezentacji,
  • materiały dodatkowe,
  • sesja Q&A po każdym spotkaniu,
  • Wsparcie przez cały okres trwania Akademii, 
  • certyfikat imienny,
  • nieograniczony czasowo dostęp do specjalnej grupy na Facebooku dla uczestników szkolenia. 
 
 

Cena promocyjna za program to 690 zł 

Najcześciej zadawane pytania:

Tak, oczywiście! Wystarczy, że przy zakupie Akademii wpiszesz dane swojej firmy 🙂 

Akademia nie dotyczy samych podstaw mediów społecznościowych, ale to, o czym będę mówić przyda się każdemu, kto chce pracować w mediach społecznościowych lub rozwijać swoje własne kanały. Zadbam o to, byś wszystko zrozumiał/a – nawet jeśli to Twoje zupełne początki! 

Każdy uczestnik Akademii otrzyma ode mnie pocztą imienny certyfikat 🙂 

Masz jakieś pytania? Napisz tutaj:

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania - napisz tutaj:

    Dane osobowe podane w formularzu przetwarzane są w celu obsługi zapytania. Korespondencja może podlegać archiwizacji. Administratorem danych jest Maja Strzelecka. Szczegóły: polityka prywatności.