fbpx

W tej chwili trwa V edycja Akademii Social Media Managera.

Jednak już teraz możesz zapisać się na listę zainteresowanych kolejną edycją by otrzymać informację o starcie zapisów oraz specjalny kod rabatowy.

Przewidywany start VI edycji: wrzesień 2023

Pamiętam, jaką frustrację czułam, gdy rozpoczynałam pracę jako social media manager. Chciałam rozwijać się, wiedzieć więcej, pracować skuteczniej! Szukałam wiedzy w przeróżnych źródłach, analizowałam, zestawiałam ze sobą sprzeczne informacje i testowałam, co w praktyce sprawdza się lepiej.

Zajęło mi to mnóstwo czasu. Dlatego chcę, żebyś Ty nie musiał/a tego robić od 0. Chcę zaoszczędzić Twój czas, a uwierz mi, jest on na wagę złota.

Wszystko to, czego potrzebowałam i wciąż potrzebuję w pracy social media managera, połączyłam w jeden, intensywny program mentoringowy. I tak powstała…

Akademia Social Media Managera!

Dlaczego warto wziąć udział w Akademii? 

  1. Zyskasz czas, który możesz przeznaczyć na swój dalszy rozwój, bo dostajesz gotowy materiał i sprawdzone informacje, które wykorzystasz od razu po zakończeniu programu.
  2. Zrozumiesz, jak działać w social mediach, aby przełożyło się to na realne wyniki.
  3. Nauczysz się obsługiwać swoich klientów na najwyższym poziomie. 
  4. Będziesz tworzyć skuteczne strategie social media, które NAPRAWDĘ zrealizujesz.
  5. Podczas programu zyskasz wszystkie niezbędne narzędzia i umiejętności do bycia skutecznym social media managerem.
  6. Podczas Akademii odpowiem na każde Twoje pytanie i rozwieję wszystkie wątpliwości. Jeśli coś okaże się dla Ciebie niejasne, to poświęcę Ci tyle czasu, ile będzie potrzeba, by omówić problem!
  7. Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę i umiejętności.

Dla kogo jest ten program?

  • Dla freelancerów chcących poszerzyć swoje umiejętności
  • Dla osób, które wiążą swoją przyszłość z pracą jako zawodowi social media managerowie
  • Dla początkujących social media managerów, którzy potrzebują usystematyzowania swojej wiedzy
  • Dla osób, które chcą nauczyć się efektywnej obsługi własnych social mediów

Jak wygląda Akademia?

Akademia Social Media Managera odbywa się online, przy pomocy platformy Zoom. Szkolenia odbywają się raz w tygodniu przez 10 tygodni. Każde szkolenie trwa minimum 2-3 godziny. To intensywny program, który wymaga Twojego czasu i zaangażowania. Wszystkie informacje dotyczące spotkań znajdziesz na specjalnej grupie na Facebooku, do której dostęp dostaniesz przed programem. Po programie otrzymasz certyfikat potwierdzający uczestnictwo w programie! 

Szkolenia prowadzone są zgodnie z zakresem tematycznym przypisanym do danego terminu. Podczas każdego szkolenia możesz zadawać pytania oraz prosić o wyjaśnienie tego, co jest dla Ciebie niejasne. Zależy mi na tym, abyś wyszła/ wyszedł w 100% usatysfakcjonowana/y – podczas Akademii pracujemy intensywnie, a ja jestem do Twojej dyspozycji!

Program spotkań

Wstęp do mediów społecznościowych

  • Czego potrzebujesz jako skuteczny social media manager
  • Zadania social media managera
  • Aktualne dane dotyczące mediów społecznościowych
  • Omówienie algorytmów najpopularniejszych platform
  • Zrozumieć stronę biznesową mediów społecznościowych
  • Funkcje mediów społecznościowych
  • Jakie kanały społecznościowe wybrać
  • Jak poznawać odbiorców – swoich i swoich klientów
  • Złe praktyki w mediach społecznościowych

Content

  • Content marketing w mediach społecznościowych
  • Trendy w content marketingu
  • Jaki jest wartościowy content
  • Jak wzbudzać zainteresowanie contentem
  • Czego unikać w działaniach contentowych
  • Typy contentu, które warto znać
  • Gdzie dystrybuować content
  • Recykling contentu
  • Research contentu, skąd brać pomysły na treści
  • Angażujące formaty w mediach społecznościowych
  • Pomysły na angażujące posty i stories
  • Komunikacja w komentarzach
  • Konstrukcja dobrego posta
  • Jak ludzie czytają w sieci

Strategia social media

  • Marka osobista vs. marka firmy
  • Czym jest strategia i dlaczego działania bez niej są bez sensu
  • Brief
  • Strategia
  • Analiza konkurencji
  • Etapy tworzenia strategii SM
  • Grupa docelowa i persona
  • Cele w SM
  • Analiza efektywności
  • Jak pracować z harmonogramem publikacji postów

Strategia i sprzedaż

  • Drabina produktów i usług
  • Działania sprzedażowe w SM
  • Komunikacja B2B i B2C
  • Sprzedaż ciągła vs. okienka sprzedażowej
  • Sprzedaż produktów vs. sprzedaż usług
  • Social selling
  • Działania contentowe w trakcie kampanii sprzedażowej
  • Lejek sprzedażowy
  • Jak przeprowadzić audyt profilu
  • Grupy na FB
  • Wydarzenia
  • Moderacja

Zajęcia praktyczne

Tworzymy wspólnie strategię social media i planujemy działania dla wymyślonej marki

Reklamy na Facebooku i Instagramie

  • Jak założyć i korzystać z Business Managera
  • Jak założyć konto reklamowe?
  • Omówienie celów reklamowych, budżetów, ustawień na koncie reklamowym
  • Kreacja reklamowa
  • Analiza
  • Szkolenie bonusowe

Kryzysy w mediach społecznościowych

Obsługa klienta

Mindset w pracy

Audyty działań kursantów

+ narzędzia, ćwiczenia, checklisty i bonusy podczas każdego spotkania!

Po Akademii wyjdziesz z głową pełną pomysłów na efektywne działanie w social mediach, a strategia czy reklamy nie będą Ci dłużej straszne! Każde szkolenie jest nagrywane i udostępniane uczestnikom. 

Sprawdź, co o tym szkoleniu mówią moi kursanci:

Kupując Akademię Social Media Managera otrzymujesz:

  • 10 spotkań grupowych online (z czego 4 ze specjalistami zewnętrznymi), każde po ok. 2-3h (platforma Zoom),
  • dostęp do nagrań wideo szkolenia (przez 6 miesięcy od zakończenia szkolenia),
  • dostęp do prezentacji,
  • materiały dodatkowe,
  • sesja Q&A po każdym spotkaniu,
  • Wsparcie przez cały okres trwania Akademii, 
  • certyfikat imienny,
  • nieograniczony czasowo dostęp do specjalnej grupy na Facebooku dla uczestników szkolenia.  

Poznaj trenerów Akademii Social Media Managera

Maja Strzelecka

Twórczyni Akademii Social Media Managera, która w programie odpowiada za to, by nauczyć Cię content marketingu, strategii social media i sprzedaży. Certyfikowana ekspertka marketingu online z ponad 5-letnim doświadczeniem.

Ewa Wojcikowska

szkolenie Kryzys w Social Media

Od ponad 20. lat pomaga organizacjom osiągnąć zaplanowane cele poprzez dostarczanie skutecznych strategii i narzędzi Public Relations. Jest strategiem komunikacji PR, współautorką sukcesu 60. marek z sektorów: beauty, fashion, fmcg, zdrowie, spedycja, automotive, usługi. 

Małgorzata Stefańska

szkolenie Obsługa klienta

Certyfikowana specjalistka ds. Digital Marketingu. Obecnie koordynatorka E-commerce w Sinsay, gdzie odpowiada za wprowadzenie i rozwój marki na rynkach zagranicznych.

Mikołaj Ulikowski

szkolenie Reklama na FB i IG

Specjalista od marketingu internetowego z ponad 3-letnim doświadczeniem. Jego największą mocą są kampanie reklamowe Facebook Ads, które przynoszą realne wyniki, a nie rozczarowanie. Dla swoich klientów przekroczył już grubo ponad 1 milion PLN przychodu z reklam na Facebooku. 

Marta Młyńska

szkolenie Mindset w pracy

Edukatorka, trenerka, szkoleniowczyni, twórczyni warsztatów i coachka. 

Działa w obszarze edukacji i rozwoju osobistego. Pomaga odzyskać wewnętrzną, przejść prawdziwą transformację i zmienić swoje życie na lepsze.

Najcześciej zadawane pytania:

Tak, oczywiście! Wystarczy, że przy zakupie Akademii wpiszesz dane swojej firmy 🙂 

Akademia nie dotyczy samych podstaw mediów społecznościowych, ale to, o czym będę mówić przyda się każdemu, kto chce pracować w mediach społecznościowych lub rozwijać swoje własne kanały. Zadbam o to, byś wszystko zrozumiał/a – nawet jeśli to Twoje zupełne początki! 

Każdy uczestnik Akademii otrzyma ode mnie pocztą imienny certyfikat 🙂 

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania - napisz tutaj:

    Dane osobowe podane w formularzu przetwarzane są w celu obsługi zapytania. Korespondencja może podlegać archiwizacji. Administratorem danych jest Maja Strzelecka. Szczegóły: polityka prywatności.

    .